Sunday, April 21, 2013

ජීව රසායනික විද්‍යාව

දුව ක්ලාස් යන්න පරක්කු වෙන්නෙ නැද්ද?
මොනවද ඔය කම්පියුටරය බදාගෙන තාමත් කරන්නේ..
හරි හරි අම්ම මේ ඉවරයි..










කලින් දවසේ chemistry  ක්ලාස් එකේ තේරෙන්නෙ නැති  ඒවා වගයක් ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ සර්ච් කලා..
මේ chemistry නම් මට දැන් එපා වෙලා තියෙන්නේ!
එහෙම කියල කොහොමද තව මාස කීයද විභාගෙට.. ඔයාට අපි මෙච්චර වියදම් කරන්නෙ කොච්චර අමාරුවෙන්දඒකටම කැප වෙලා මහන්සිවුනොත් විතරයි ඉතින් .
හරි අයියෝ..  හැමදාම කියන එකනේ.
දැන් ඕක ඉවරයිනෙ ඉතින් ඉක්මනට යන්නකෝ. මේ දුව ඇරිල එනකොට බස් නැතිවුනොත් කෝල් එකක් දෙන්න, මම තාත්තව එවන්නම්. 
හරි අම්මා.. මම ගියා..

හෙලෝ.. හෙලෝ.. මේ මට ඔයාව අද මීට් වෙන්න ඕනේ. .....  ක්ලාස් යන්න බෑ අනේ අද මගෙ හිතට හරි නෑ වගේ.... එන්න එහෙනම්! මම පුරුදු තැන බලන් ඉන්නවා එන්න හරී.. බායි.

{    

        #$#@#$#$%%%^&&*(())*&^%$#@!$$~!@#$%^&*(*^%$#@!@ \theta = {[L]^n \over K_d + [L]^n} = {[L]^n \over (K_A)^n + [L]^n} = {1 \over ({K_A \over [L]})^n+1}
       #@#$#$%%%^&&*(())*&^%$#@!$$~!@#$%^&*($#%@#@%$@
 }

චූටි ඔයාව අද ගෙදරටම ඇරලන්නද?
පිස්සා! හොඳට තියෙයි.

හෙලෝ අම්මා... අද ක්ලාස් ඉවරවෙන්න පරක්කු වුනා.. තාත්තව එවනවද ඉක්මනට! මාර මහන්සියි අම්මා..


No comments:

Post a Comment

Pages